lördag 24 april 2010

Solkråkan


I morse var det varmt och soligt i sala så efter sjukgymnastikträningen som bestod av klätterövningar i skogen så satte vi oss på soldäcket och solade. Kråkan hade en rolig solstil som synes på bilden. J tyckte det var så varmt och uttryckte sig som följer: " det är riktigt bikiniväder ute" och med dålig salahumor vek sig jag och syster dubbelvikta av skratt.

Det blev lunch på johanssons café, shopping på linex och wallins skor, ångrar att vi inte gick till linneskåpet också, det som annars är så obligatoriskt. Hela eftermiddagen tillbringades med syster martina och systerdotter emilija och på kvällen var vi på dans o sång show i heby. Då vår familj är så invecklad och stor nuför tiden så vet jag inte hur jag ska förklara, men det var tvillingarnas projektarbetes avslutning. Tvillingarna ska förövrigt deltaga i dans VM i sommar och kom 3a i EM förra året om jag inte minns fel och showen ikväll var imponerande.

Nu bloggar jag iaf från mobilen, J sover, nybadade kråkan (edith piaff ) sover och det borde jag också göra. Om 7 timmar åker vi till Västerås. Edith Piaff ställs ut på Västerås internationella utställning.

Inga kommentarer: