onsdag 15 februari 2012

Min stora prinsessa

Min lilla prinsesssa har blivit så stor! Hon sover sedan en tid tillbaka i sin egn säng i sitt eget rum på andra sidan lägenheten, långt från sovrummet. B sover hela nätterna i sin säng, hon är trygg där det märker man på hennes sovställningar och man hör det i babymonitorn, tack M förresten för att vi får låna den, den är guld värd.

Det stör liksom inte henne att hon är helt själv, Eller helt själv är hon inte utan hon har sina gosedjur i sängen och framförallt sin snuttefilt, hursom det stör oss mer att hon sover själv, det är vi som ibland har svårt att sova och det är vi som undrar varför hon inte längre måste vara fastklamrad på mitt bröst 24/7, men som jag skrev i ett tidigare inlägg, det är gulligt och mysigt nu att sova tillsammans varje dag men är det lika mysigt och gulligt när hon är 5 eller 8 år eller 14?

Jaja hursom min lilla prinsessa har sovit i sin säng sedan 22,30 och inte vaknat en enda gång och nu är kl 07.20.

Inga kommentarer: