lördag 18 februari 2012

Sov lilla du sov!







På förmiddagen var vi i Malmö och utställningstränade Jack Daniels och eftsom hans favorit flicka skulle följa med i bilen så tyckte han att de 2 kunde dela samma stol, ja ni ser själva ...efter träningen åkte vi till barnloppiset, fick med mig en babysitter hem, 2 söta tröjor och 3 barnleksaker, hade hoppats på mycket mycket mer.




Prinsessan B sover runt 10 timmar per natt utan att amma emellan vilket gör att hon vill inte sova på dagen, men hon brukar iaf sova kanske 2 timmar mitt på dagen speciellt efter en sådan händelserik dag som idag. MEN nej Prinsessan B ska vara med på allt som händer och fy bävelen för dig mamma om du tänker sitta stil med mig i knät, nej du mamma du måste gå omkring med mig så jag får se allt och undersöka allt som finns. Stackars pappa A har fått göra mycket själv idag här hemma som diska, dammsuga och slå sönder en soffa..vi testade att byta så A fick ha B lite men nej B ville inte vara hos pappa, inte ens fast han gick..fy bävelen på mig och vilken elak morsa jag var som ville att B skulle vara hos sin pappa en stund..det verkar som hon fick den dosen så det räckte och blev över när vi var på jägers och jag tränade jack daniels.


Jaja snart är kl 21 och hon kommer somna för natten så då kanske jag kan få något gjort som att jobba lite iaf innan jag måste sova


Inga kommentarer: