torsdag 2 februari 2012

sjukstugan fortsätter

Idag blir det till att ringa doktorn för lilla B är inte alls kry. Hon är pigg och glad när hon väl är vaken men det är ju inte många minuter hon är det. Igår kväll tex så somnade hon strax efter kl 20,30 så jag la henne i spjälsängen, hon vaknade igen och hon gick ytterligare lite mat. ca 23 la jag henne i hennes spjälsäng i hennes rum igen och där sov hon till kl 03,44 i morse och jag tog in henne till mig, hon åt lite och somnade hon och hon sov och hon sov...strax efter kl 06 vill hon ha lite mat igen så hon åt men inte mycket och hon somnade om, åt igen strax efter kl 08 och inte särskilt mycket då heller, sen sov både hon och jag till kl 10,30 ungefär och då tyckte jag att det var dags för oss att gå upp så jag gjorde i ordning henne först och sen lekte jag lite med henne, sedan gick jag och bytte om och kl 11.15 är det helt tyst i vardagsrummet, jag smyger dit lite panikslagen MEN hon sover IGEN och ja då hon ligger och sover min illa plutta.


Jag han aldrig ta hennes temp nu på morgonen/förmiddagen innan hon somnade om men igår kväll hade hon 37,5 iaf och hon känns snarare kall än varm. Det är säkert bara en förkylning och inget att vara orolig för men när hon först sov 11.5 timme för natten och sedan somnar om igen efter ca 40 minuter så känns det inte som det brukar och då blir mamma hjärtat lite oroligt.

Inga kommentarer: