onsdag 16 september 2009

Nu yrar hon om sina pojkar igen och kläder

jag har kommit på att jag har världens bästa pojkar där hemma.
två hundar som alla behundrar och är avundsjuka på
och en pojkvän som jag beundrar,
ja alla andra också för den delen, de som inte är avundsjuka.

Jag är verkligen lyckligt lottad som funnit denna vackra man
och jag är verkligen lyckligt lottad som har honom i mitt liv,
jag kan inte annat än sakna honom när vi inte är tillsammans
och jag verkligen längtar hem.
Nåja, idag får vi faktiskt en halvtimmes ( för sen måste jag sova)
kvalitetstid tillsammans, och det är ju bättre än inget
när man inte setts sedan kl 05,50 i morse.
Allt känns fortfarande som en saga,
undra när jag kommer vakna upp ur denna saga och
förstå att allt är verklighet....

Fast för att retas lite så kan jag ju alltid slänga ur mig något
som " jag vet inte vad jag ser fram emot mest,
min vackra Tiger og sweden kavaj som ligger där hemma och väntar
i kväll ( som J varit och inhandlat åt mig idag) eller att få träffa J".
Gissa vad jag längtar efter mest!

och appropå kläder så har jag mina nya chanelbyxor idag,
underbart sköna och snygga, kunde dock valt att byta
till bättre och snyggare skor för skorna jag har på jobb
idag är "hundpromenadskorna" vilket kanske
inte var det allra snyggaste alternativet till dessa
marinblå kostymbyxor, tur att skorna är svarta!
Nåja ibland blir det katastrofalt när man stressar till
bussen 06,30 på morgonen efter att hundarna kommit in
från sin en timmes promenad.

Nej hurni nu är det 30 minuter kvar innan jag ska gå
mot tåget och även om jag ska hem och beundra min Tiger of sweden kavaj
så är det faktiskt den vackraste J som jag längtar efter.
Min kvavaj kan jag ju ta och beundra på kontoret imorgon,
det kan jag ju inte med J, eller kan jag det?
Kanske ska packa ner honom i väskan och
placera honom på skrivbordet så jag kan titta på honom hela dagen?

Inga kommentarer: