tisdag 15 september 2009

sista semesterdagen

Usch vad det tar emot att säga att idag är sista semesterdagen,
jag har verkligen inte hunnit med det jag skulle göra under dessa 3 veckor
dvs vila, vila och vila var det jag skulle göra och istället
har jag bara stressat, stressat och stressat så sjukhuset har tagit mig hårt i örat.
Sedan panikatacken igår har jag iaf lyssnat på avslappnings CDn 3 gånger,
bättre än ingengång även om det var 20 för lite.

Nåja igår blev det en riktig slappardag, nästan
det blev en träningsrunda på eftermiddagen
men annars var det bara slappa vilket ger panik idag
istället. klockan är redan två och jag har läst
80 sidor förlite i ett kompendium jag skulle läsa
dvs jag har inte börjat ännu men jag ska så snart jag
skrivit klart detta meningslösa inlägg.

jag borde ta hand om tvätten och
sortera fram arbetskläder för veckan också
så har jag det gjort.
jag hatar alla dessa måsten och irritationsmoment
som stör min koncentration på det jag verkligen
borde fokusera på.
Nåja jag har någon slags hatlängtan till
att komma tillbaka till kontoret idag.
Det ska bli skönt med lite rutiner igen.

Inga kommentarer: