fredag 8 juli 2011

arbetstider i semestertider



så idag är det fredag, hade funderat på att åka till falsterbo horse show idag men eftersom det regnar så kände jag mer för en shoppingtur. malmö elller inte malmö var frågan och precis när jag var mitt upp i mitt beslutsfattande fick jag lite kunder och i telefon och en hel del hundar att försäkra så det blev jobb istället i ett par timmar. Nu närmar sig kl 15 och då står frågan istället stan i trelleborg eller inte stan i trelleborg? Tror det blir en sväng ut med hundarna och sedan stan i trelleborg. skulle behöva ett par nya mammabyxor, fast mest lockar shopping för att jag är uttråkad.


Igår kväll preliminärbokade vi vår semester och ska boka flygbiljetterna i kväll. Det blev även klart vart hundarna ska vara på semster, ja iaf Edith Piaff är 100% bestämt, hon ska vara i Malmö och Elvis Presley och Jack Daniels ska troligtvis få tillbringa en vecka i blekinge medans vi är i Serbien.


Inga kommentarer: