torsdag 7 juli 2011

lite tomt och så.





jaha i Tisdags arbetade jag i Sveland tältet på falsterbo horse show, underbart kul!



i Tisdagskväll åkte jag och Lillebror sedan till Smygehuk och försökte ta tillvara på näst sista kvällen som han skulle vara här nere i skåne. I onsdags sedan så var vi på utflykt på dagen, stannade bland annat till i skurup dör jag köpte en jätte fin mamma topp, bild kommer. Vi åkte vilse på hemvägen och hamnade mitt ute i ingemannsland, vägskyltarna kunde inte heller hjälpa oss då det inte stod något på dom som ni kan se ovan. Tillsist hamnade vi iaf på vägen som vi kom på från början och hemfärden till Trelleborg kunde fortsätta, efter ett litet stopp hemma tog vi sedan med oss Edith Piaff och åkte vidare mot Falsterbo med ett stopp i ljunghusen för hundparning, satan i gatan vad snabbt det gick den här gången, efter 3 minuter satt dom fast och 20 minter senare hade dom lossnat och allt var över för denna gången, nu hoppas vi på valpar.






Hursom efter ljunghusen åkte vi vidare till Falsterbo strandbad och gick en sväng på stranden, parkerade bredvid en Ferrari och stod sedan i valet och kvalet om vilken bil vi skulle ta med hem, det blev volvon.






I morse kl 05,17 gick sedan tåget från Malmö central och lillebrors vistelse i skåne var slut för denna gången, 4 veckor har gått så snabbt, eller 3 veckor och 5 dagar för att vara exakt. Det kändes så tomt när han åkte och ännu värre lär det bli ikväll när han inte kommer hem från sitt jobb som han har gjort varje dag i 3 veckors tid.






i övrigt så har jag snart gått 20 fulla veckor och jag vill bara att magen ska växa sig större nu, börjar känna mig otålig att jag inte har större mage än jag har...

Inga kommentarer: