torsdag 21 juli 2011





I dag har jag fixat virke till en valplåda jag tänkte snickra ihop, det dumma är att jag trodde att den var tvungen att vara större än den tydligen ska vara så jag får väl göra 2 st, en valphage och en valplåda. men då det spöregnat här idag och virket har legat utomhus så ska jag ta in det och torka det innan jag kan snickra ihop det, förhoppningsvis kan jag börja snickra i morgon kväll eller i helgen, men då måste jag ju flyttpacka också.




Ja och sedan som ni kan se på bilden ovan så stickade jag ett par små sockor till bäbis i morse.

2 kommentarer:

Helgi sa...

Hej!

Jag har en idé som du kanske gillar. Skulle du vara intresserad av att skriva om ditt valplåde-bygge på ett byggforum? Det skulle nog vara riktigt uppskattat, och jag kan erbjuda en liten morot!

Hoppas du är intresserad. Hör av dig till mig på mejl så berättar jag mer,
helgibyggla@gmail.com

Vänliga hälsningar
Helgi

ika sa...

hej!

Ja men det får du absolut göra. Jag kommer dock inte att hinna sätta igång med detta förrän på helgen efter att vi kommer hem ifrån semestern dvs runt 13 augusti. jag mailar dig