fredag 15 juli 2011

ge mig sommaren tillbaka även om jag önskade mig höst

I natt födde min kompis Maria i Lund en liten pojke. Så här just nu känns det som det är jätte stor skillnad på dom, jag menade hennes bäbis föddes och vägde över 3000 gram och min lilla i magen väger bara runt 420 gram för tillfället..när min lilla bäbis föds är hennes nästan 20 veckor men det är väl bara i början det är stor skillnad. usch vad jag längtar.

Okey att jag önskade mig att hösten skulle komma snabbt var ju inte menat att den skulle komma dagen efter, det är ju fortfarande juli månad och då vill jag inte ha 7 plusgrader, storm och regn, idag blåser det visserligen inte men det regnar och visst det är 17,8 grader ute men i alla fall. Ge mig sommaren tillbaka så jag får koppla av i solen ett tag till. Just nu känns det i alla fall bra att vi har en 10 dagars semester i serbien som väntar om 14 dagar.

idag har det gått 9 dagar sedan Edith Piaff parades sista gången, jag tycker mig inte se något ännu och har bara märkt på hennes humör att hon blivit lite bitchigare än vanligt så kanske är det något som växer i hennes mage med? ser jag inget om ytterligare en veckas tid så har det nog dessvärre inte blivit något , men än håller vi tummarna

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till graviditeten Ika! Så himla kul att jag kikade förbi här första gången på länge och såg att du vänta barn. Verkligen glad för din skull!!

Lycka till!!

Millo

ika sa...

Tack Millo det värmde

kram