måndag 19 december 2011

BVC besök



Fasiken vad ont jag har fortfarande efter förlossningen, så ont att jag mår illa hela tiden. 3,5 vecka har snart gått och jag kan verkligen inte ta bort värktabletterna som jag fick som förövrigt tar slut imorgon. Idag ringde jag min BM och frågade om hon kunde kolla på mig för jag tycker inte det känns okey, så jag ska till henne på onsdag, kan ju fortfarande inte sitta....


Hursom idag var vi till BVC igen, lilla loppan och jag..hon väger just nu 4498g och har gått upp 200 g sedan förra veckan, hon följer kurvan bra med andra ord och har till och med gått upp lite mer än genomsnittet. Vår BVC tant som förövrigt är min tränare på F&S, eller var för hon har slutat och börjar på ett annat ställe fick jag höra, sa iaf att i snitt bör barnen gå upp mellan 135 och 175 g per vecka och hon går alltså upp 200 gr per vecka som det är just nu, välmående med andra ord och det märks att hon äter min plutta :D


Jag har förresten gått ner 16 kg av mina 30 som jag gick upp...det känns helt okey och ett hopp om att när jag blir fit for fight igen så kommer det att gå snabbt sen...

Inga kommentarer: