fredag 23 december 2011

Mysiga mammadagar

Det blir så mycket enklare att invänta en ny operation när man får tillbringa dagarna med denna spillevink. Här tror jag bestämt att det varit lite för mycket festande? Verkar som hon själv vill säga "ops",haha hon är för underbar!

just nu ligger hon och sover i sin spjälsäng, ska strax flytta över henne till vagnen ocvh göra som alla andra trelleborgare, bege mig till Icamaxi. mina grannar berättade att igår hade det varit kö till parkeringen på icamaxi så de vände bilen och åkte till stan istället, jag lämnar bilen hemma idag och tar bussen bort tänkte jag, ska iaf inte handla så mycket...




Jag har fått tid nu till bäckenbottencentrum i Malmö, på torsdag ska de undersöka hur illa det är och därefter bestämma operationsdatum, hoppas det blir samma dag..




nej dags att bege sig till icamaxi, bäst att passa på mellan bajs och mat stunder....

Inga kommentarer: