söndag 25 december 2011

Prinsessan B 1 månad gammal



Juldagens morgon började med att vi besökte julottan klockan 07,00 och väl på plats i kyrkan så insåg en av kyrkvärdarna att B har redan varit på mer Gudstjänst besök procentuellt genom sitt liv än vad han varit på sina 72 år, det betyder att B varit i kyrkan på gudstjänst i snitt 2ggr/vecka sedan födseln...lite rolig statistik.


Hursom idag fyller min prinessa en hel månad! För en månad sedan hade jag en stor mage och undrade vad det var för hyresgäst jag hade där inne, en månad senare och 16 kilo lättare står jag med denna underbara flicka i famnen och undrar är hon verkligen min? och vad det har hänt mycket i utvecklingen under den här månaden! oj oj hinner inte med....


ja 16 kilo lättare, det betyder att jag är nere på 78,5 kilo vilket i sin tur betyder att jag har 15 kilo kvar tills jag når inskrivningsvikten.

Inga kommentarer: