onsdag 25 januari 2012

2 månader




Hallå tiden!!! Hallå! Vart tar tiden vägen? Alla dagar bara springer iväg och jag hinner inte med, B är redan 2 månader gammal! Stanna upp, snälla tiden stanna upp och låt mig få ha kvar B som bebis, det är lite blandade känslor det där för samtidigt som jag vill att B ska växa upp och bli en liten människa så vill jag ha kvar henne som bebis, hon är redan så stor, vart ska detta sluta?




Vi har firat denna 2 månaders dagen genom att gå på babycaféet och efter sång och rytmikstunden där idag så hade vi vår första babymassage kurs, det var mysigt.


Efter babycaféet gick vi ner på stan och skulle shoppa lite nödvändigheter MEN gissa vad jag kom ihåg av detta? INGENTING! eller JO jag kom ighåg att köpa hörselskydd till B som hon ska ha när vi är på handbollen och fotbollen och sedan kom jag ihåg att köpa silvertejp men när man går in på apoteket och undrar vad man gör där, vänder om, åker hem och sedan 2, 5 timme senare kommer man på det " just fatsiken stödstrumpor till pappsen var det jag skulle köpt" eller som nu när det var dags att ge hundarna kvällsmat och kommer på det att jag skulle ju ha köpt hundmat, så de fick leva på köttbullar och leverpastej ikväll också.


Grattis Prinsessan B på din 2 månaders dag idag!







3 kommentarer:

Anna sa...

Hon är ju bedårande! Och visst går tiden alldeles för fort! De hinner ju bli stora i sinom tid ändå.

Anonym sa...

Ja-a, sannerligen. Tiden bara rinner som sand mellan fingrarna, men jag tror nog du kan leva i nuet också och njuta av B. Allt har sin tid!

ika sa...

åh ja men jag njuter och tar tillvara på varje dag i fulla muggar...