lördag 14 januari 2012

kräkfontän

Halvsitter för tillfället i sängen med en sovande B på mitt bröst och surfplattan i min hand, pluttenuttan hade för en timme sedan kräkfontän och kräktes ned halva mig, sig själv, sängen och golvet, det blev översvämning i lilla magen med andra ord. B var dock pigg efter insidenten och vi hade sång och rytmikstund, nu sover hon dock sedan 10 minuter och jag ska försöka lägga ned henne i hennes säng så jag kan gå och duscha av mig kräkorna innan hundar o man ska väckas, A har nämligen sovit i tonåringensrum och skonat mig och B från den matförgiftning han råkade ut för igår efter ett besök på kinarestaurangen. Tonåringen är inte hemma ska tilläggas.

1 kommentar:

Anna sa...

Usch, kräks är inte roligt! Hoppas det bara var overflow hos B och matförgiftning hos A och inte något som smittar :(