onsdag 11 januari 2012

Nattedax

De senaste veckorna har vi kommit i säng så sent (runt 23.30) vilket har resulterat i en övertrött B på kvällarna och att hon somnat i famnen runt 20 för att sedan bli väckt av att vi går och lägger oss och så får vi börja om nattprosiduren när vi kommer till sängen, sen sover hon ju hela nätterna och går inte upp förrän runt 9-10, men det är just det jag vill undvika så idag var det tänkt att hennes 20.00 sömn skulle ske i sängen...

..just idag när jag måste sitta och jobba på kvällen så ska naturligtvis B stula vid insomningen och hennes 20.00 sömn slutade med att jag sedan jag kom in med hundarna 20.30 har legat med henne i sängen till 21,30 då somnade hon äntligen, trodde jag för i skrivande stund vaknar hon igen.. varför av alla kvällar måste hon krångla ikväll när jag MÅSTE jobba? känner hon det på sig?

Inga kommentarer: