tisdag 31 januari 2012

Babysim




Sådär då är B anmäld till Babysim och vi får börja i gruppen redan på torsdag, eftersom B är så förkyld sa jag till henne att jag är inte säkra på att vi kan komma på torsdag men vi hoppas ju naturligtvis att hon blir bra till dess.

B älskar vatten och har gjort det sedan första badet, fick hon bestämma skulle hon bada varje dag så ur den synvinkeln så skulle vi kunna gå till badhuset och bada själva och babysim kan anses onödigt för henne eftersom hon som sagt aldrig visat tendes till att vara rädd för vatten MEN 9 veckor har gått sedan B kom till världen och i morgon är det 3 år sedan jag flyttade till Trelleborg, jag har hittills aldrig kommit i väg till badhuset, inte ens när jag bodde granne med badhuset i 2 år, så för att jag ska ta mig i kragen och komma i väg och bada med B så krävs det att det kostar 900 kr och är en stående tid varje torsdag kl 09,00 fram till vecka 19.

1 kommentar:

Anna sa...

Babysim är så otroligt mysigt. Måste komma ihåg att anmäla F!