onsdag 22 september 2010

Den här dagen har ju börjat bra. Klockan ringde 04,35, jag stänger av och tänker "ska bara vila ögonen i 2 minuter till innan jag går upp", efter det som jag uppfattat vara en liten stund tittar jag på klockan som visar 05,11 ..lite smått panikslagen springer jag upp och undrar hur jag ska få allt klart med hundpromenader och mig själv inom 1 timme, jag lyckades men det var på håret att hinna med 06,15 bussen. Tur att hundarnas "farmor" skulle komma 07,30 och hämta dom annars hade jag aldrig hunnit med, tack vare detta behövde jag bara gå runt kvarteret med dom menar jag.

Och sen på Tåget så levde mina armar sitt egna liv igen och ja jag vill inte gå in närmare på det. Tycker bara att det är så jobbigt när det händer där det inte får hända så att säga. Nåja det är inget att göra åt saken nu utan bara gå vidare.

Var ute i albäckskogen och sprang i går eftermiddag. Det blev 2 stora stora varv och 1 litet halvstort varv, ca 6 kilomter jogging och ca 1 kilometer gång. Det gick förvånandsvärt lätt och enkelt och jag kände inte alls av ryggen på samma sätt om jag gjorde när jag sprang på asfalt i lördags. Det är ju 2 helt olika underlag, skog och asfalt och asfalt är ju mycket mer slitsamt för kroppen. I kväll blir det pilatesträning hemma, det om något är bra för ryggen och resten av kroppen.

Känner mig väldigt trött i dag och kanske var det därför mina 2 minuter extra med John Blund blev 30 minuter extra? Att det är väldigt lugnt på kontoret än så länge gör ju inte saken bättre.

Sitter förresten och försöker leta på när Breedersveckan är på flyinge men kan inte finna det. Någon som vet?

Inga kommentarer: