onsdag 29 september 2010


Det var tydligen legetimt att ha mössa på sig i morse såg jag i malmö så då måste det ju vara okey i trelleborg också?

Slutade jobba tidigare idag för att jag skulle på ett möte vid nörrebro i köpenhamn. Ett viktigt möte som också var väldigt trevligt. förändringar är att vänta, när var och hur återstår att se. Men ett lugn har helt plötsligt landat i min kropp.

Hursom att komma till nörrebro i köpenhamn är som att komma utomlands ( ja, syster jag vet att köpenhamn ligger i danmark dvs utomlands) dvs det ligger en speciel atmosfär och ett lugn i den stadsdelen och förutom expekt och netto så ligger nästan ingen vanlig västlänsk butik i den stadsdelen och man får en slags...ja vet inte paradiskänsla kanske, nej det var fel ordval, det är en annan speciell känsla som man har när man är utomlands, iaf i de kvarteren jag har möte 2-3ggr per år.

Har varit en typisk blondin idag igen och lever numera efter: "att vara blondin är ingen hårfärg, det är en egenskap" och kanske försvarar det eller legitimerar det att man får vara tankspridd ibland och då ställa dumma frågor som vad 18,6 delat på 3 är?

Ikväll är det ett jippo på valens köpcentra och vi tänkte besöka det, han ola svensson skulle visst uppträda och nej syster martina jag tänker inte ta autograf åt dig!

Inga kommentarer: