torsdag 23 september 2010

Milstolpen närmar sig


Ska tävla på lördag och jag är så otränad som man bara kan vara inför loppet, nästan iaf. trots detta vill jag ställa upp eftersom det varit en viktig milstolpe under hela rehabiliteringstiden. Ska ut och springa idag så får vi se hur det känns men en topp 10 placering kan jag glömma, topp 100 kanske dvs en mittenplacering ska kunna ordnas. Det viktiga är att jag startar så att nya mål kan sättas & att jag kommer igång på allvar igen efter förkylningen & hundträningar/hundtävlingar.

Och appropå hundtävlingar. Jag vill anmäla både edith & elvis till växjö internationella hundutställning i november. Ska hem och fråga om lov och ringa skk samt djursjukhuset & se om jag hinner få elvis intyg innan dess ( elvis måste ju ha intyg på att han är kastrerad & att båda testiklarna var på plats innan kastrationen)

Inga kommentarer: