onsdag 8 september 2010

Fel skor till fel byxor??

I dag har jag fel skor till fel jeans, eller jag kanske har fel jeans till rätt skor?
rätt blus har jag i a f och rätt kofta.

Satt på bussen och läste en lite rolig och tänkvärd bok av Paul Arden: GUD förklarar under en taxiresa. Den tar upp lite vetenskapliga och filosofiska aspekter om huruvida GUD finns eller inte och oavett om man är atteist eller troende, gudstroende eller fruktroende så är den tankvärd. och anledningen till att boken heter "förklarar under en taxiresa" är att boken är färdigtläst innan bussresan är slut, för min del 45 minuter senare och kan troligen läsas snabbare om man inte ska tänka så mycket som jag gjorde när jag läste det filosofiska. En bok/ett häfte jag kan rekomendera i a f.

Och snart är det dags för Sofiero internationella hundutställning också. Det är 4 kineser, en chiuhauha och 2 dobermann som ska ställas av mig och Pontus på lördag, så det blir en häktisk dag + att den ena kinesen ska gå i juniorhandlingsringen. Kines och chihuahuaringen ligger i a f rätt nära varandra så även juniorhandlingsringen, 2 ringar emellan, men bort till dobermann ringen är det säkert flera hundra meter, tur att jag inte ska springa där emellan. och varför jag och Pontus har så många voffsingar vi ska ställa? För att vår vän Emma var tvungen att jobba uppe i Stockholm så vi ställer snällt upp. Bara vi nu kan visa hennes hundar lika rättvist som hon själv brukar göra.

Inga kommentarer: