onsdag 1 september 2010

När blir det egentligen lördag?


Jag har ju 2 par olika glasögon med olika styrka ( egentligen 2*4) och dom svagare ska jag alltid ha när jag läser, tittar på tv, jobbar och bara är, egentligen behöver jag inga alls vid dessa tillfällen då synfelet växt bort. Men glömmer för det mesta bort det och använder de starkare iaf vilket betyder spänningshuvudvärk när arbetsdagen är slut. Tror jag ska be någon att gömma mina starkare glasögon så att jag tvingas att ha de andra. Ett i-landsproblem mindre att flagga för men nu vet ni det.

Jag önskar bara att det var lördag morgon nu. Den dagen känns så långt bort. När blir det egentligen lördag? Åh jag känner mig som ett litet barn som väntar på julafton. Förkylningen känns i a f bättre nu så jag kanske kan fördriva tiden med lite träning i a f om kroppen tillåter. Fast ikväll blir det nog vila beroende på vad coatchen J säger om det hela.





Inga kommentarer: