onsdag 1 september 2010

Besviken


Usch och fy vad besviken jag är! Vaknade upp klockan 05.00 när klockan ringde och insåg att jag är dunder förkyld! Inte ens lady gagas pokerface får mig på bättre humör och hade det inte varit för att det är fjärde dagen tillbaka på jobbet i köpenhamn idag så hade jag legat kvar i sängen. Nu var det bara till att knapra panodil och sätta sig på bussen och jag är klädd som det vore mitt i vintern, kasminscarf, shorta under en tröja, en kofta och en dunväst, bara mössa och vantar som fattas typ. Har inte tid med detta! Idag är det 17 dagar kvar tills jag ska tävla och jag är verkligen inte i form! Inte blir det bättre av att näsan rinner och jag går runt och snörvlar, fickorna är fulla av pappersnäsdukar.

Annas längtar jag till på lördag då jag ska hämta JD, det ska bli så himla roligt.

Inga kommentarer: