fredag 10 augusti 2012

Hade jätte bra tankar & funderingar när jag var ute på kvällsturen med hundarna, men så var det också 1,5 timme sen och ett trött mammahuvud har tappat tråden.

Idag träffade jag min coach & vi gick både dit & hem jag & B. Vi passerade ganska många lekplatser & när vi har varit ute på lekplatsen här hemma på området där vi är själva 9.5 gång av 10 så har jag alltid tänk att mammorna & barnen är på andra lekplatser... Hursom helst så alla dessa lekplatser som vi passerade på vår 7 kilometers runda gapade också tomma, var är alla mammor & var är alla barnen tänkte jag då...det var ju trots allt relativt bra väder idag.

B har inte träffat någon annan bebis på drygt 2 veckor , ska bli skönt när öppna förskolan börjar igen i nästa vecka/ så hon får träffa lite kompisar igen...

2 kommentarer:

Cajsa sa...

Ska vi ses där på tis?

ika sa...

ja det vill vi :D