torsdag 30 augusti 2012

H**v**es j**la Skit år!

Seriöst vad är detta för j**la skit år?? Ursäkta språket och orden jag använder i min hjärna just nu är sådan som Tvn skulle säga "pip pip pip" på.

I mars dog min pappa, saknar han varje dag. i april dog min vän, det är tomt utan honom varje tisdag. I söndags dog min farbror. Vad händer här näst? Vem står närmast på tur?

Farbror, ja nu får pappa och C-O återförenas iaf efter alla år. men det är så ofattbart, jag känner med hans fru och barn eller vad man säger, jag vet hur ont det gör. när storebror ringde och lämnade beskedet högg det genast till i hjärtat, blev påmind om samtalet i mars, om känslan jag hade i kroppen då när pappa låg på västerås lasarett i februari....

varje vecka när jag och B är i kyrkan tänder vi 2 ljus, ett för min morfar, ett för B´s morfar, min pappa. På skrivbordet i B´s rum har hon lite kort, det är på hennes pappa och henne, på hennes mormor och henne, på hennes bror och henne, ett på hennes pappa som liten, och på den 5te platsen ett kort på henne när hon sitter i sin morfars knä..

men det är så mycket annat och märkligt som hänt det här året också, så mycket som bara känns så surrealistiskt så jag skulle bara vilja svära en stund, skrika ut lite dumeter, ta nya tag och fortsätta detta skit år....

Inga kommentarer: