onsdag 8 augusti 2012

Havets energi

Något mycket märkligt hände med min blogg igår kväll, den stängdes ner pga olämplig trafik, men vid 23 kunde jag låsa upp den...

Iaf mina dagar börjar & slutar där korten är tagna, känner mig lyckligt lottad över att ha havet näst intill runt husknuten. En liten stund vid havet. Rensar tankarna & en timmes promenad vid havet ger massor av ny energi, underbart!

Men det jag skulle skriva var att jag tror att jag redan nu kan skriva min nyårsblogg: 2012 var det året då ett nytt kapitel öppnades, det var då det skedde stora förändringar i mitt liv.

Och appropå ( när jag skriver det vill min iPhone skriva soptipp) förändringar, hösten har både spännande & jobbiga utmaningar som väntar, så häftigt!

3 kommentarer:

iaz sa...

Låter spännande, du får berätta mer sen :-) kram

ika sa...

ja det ska jag göra :D Kram

Anna sa...

Spännande! Ser fram mot att få följa dina äventyr och utmaningar!