tisdag 21 augusti 2012

Resandet

Ååååååå vad jag älskar min underbara dotter! Vi är på resande fot idag & min dotter gör som alltid, skrattar, pratar med främmande människor & gnäller inte en enda gång under alla dessa timmar som är ännu längre & jobbigare för en liten tjej som bara är 8 månader & 3 veckor.

Just nu ligger B och sover, äntligen! & jag har precis ätit den dyraste räksallad jag troligen ätit någonsin, men den var väldigt, väldigt god, värt priset? Hmm jag tror att min sallad som jag själv hade gjort var iaf nästan lika god, tyvärr hade jag glömt den hemma & att hitta mat på tågstationen som inte var smörgåsar, hamburgare eller sushi var inte det lättaste....

Om 2 timmar är vi framme i Göteborg där vi ska vara till imorgon kväll sedan åker vi ut till torpet & lever friluftsliv i skogen till söndag! Mys!



Inga kommentarer: