söndag 5 augusti 2012

Tack Bolibompa för påminnelsen

Jag har ju verkligen gift mig med världens mest romantiska man, eller kanske inte. Förra året, den 5 augusti 2011 så gifte vi oss i Serbien och vill ni veta hur min man kom på detta? Jo genom att titta på Almanackan på Bolibompa i morse, ni föräldrar kanske vet att det är den som går "måndag, tisdag, onsdag, torsdag, fredag, lördag, söndag, dagens grattis tjattjattja, dagens grattis tjatttjattja", där sa man att idag är det söndag den 5 augusti och min man säger: oj ja just det det är ju den 5 augusti idag, varför har du inte sagt något? vi får handla något på ica maxi sen"... jag faller ner i skratt och bara skakar på huvudet, andra människor öppnar lite skumpa eller har picnic eller något liknande, min man vill handla något på icamaxi när vi ändå är där och handlar mat, jag tror jag dör vad rolig han är. Senare kom han med förslaget att vi kan gå ut och äta (detta efter att jag påpekat saker och ting) så jag bara skakade på huvudet och beger mig till mataffären för att handla veckans mat. Det var likadant på min födelsedag så I dont say anymore liksom. Min man tackar hursom helst Bolibompa för påminelsen idag.

Inga kommentarer: