söndag 19 augusti 2012

Sol sol härliga sol.

Idag tackade vi tonåringen för att de förlorade semifinalen & de var därmed hemma igen redan kl 11. Fast samtidigt var det uselt spelat, igår vann laget med 15-8 mot Eslöv som de förlorade semin mot idag, ingen av killarna var vakna när de gick in på plan sa mannen.

Mannen var hemma kl 11, det var när b vaknade efter förmiddagsluren, så det var perfekt, vi åt lunch innan vi gick och matade ankorna. Därefter tog jag B i vagnen & powerwalkade ner till , icamaxi, handlade & gick hem igen. Mannen??? Han tog bilen & det var tydligen väldigt utmattande för nu ligger han & sover. B sover också för den delen men hon har ju rätt till det. Skämt & Sido det är lätt att vara gammal.

Men skönt att vi har fått nästan en hel dag tillsammans iaf fast det inte var meningen. Visst ville vi naturligtvis att s & hans lag skulle vinna semin men samtidigt så är vi väldigt glada för att det blev som det blev.

Idag är det en av de varmaste sommardagarna vi haft denna sommar. 26 grader & glassande sol, jag sitter i skrivande stund med bikinin på balkongen. När b har vaknat ska jag ge henne lite mat, sedan ut på den dagliga powerwalksrundan nere vid havet. Ikväll är det dags för första mätningen & vägningen sedan jag infann mig i min PT's klor. Ska bli riktigt intressant att se resultatet, har ju fuskat under veckan.....men på tisdag åker jag till Göteborg & min svägerska & då blir det hårda tag igen.

Inga kommentarer: