onsdag 15 augusti 2012

Mysiga onsdagen

Vilken härlig dag vi har haft i solen! Helt perfekt dag förutom att jag syndade & nu har jag sprängande huvudvärk! Just i skrivande stund vill jag säga att jag aldrig mer kommer Att fuska med sockret om det ska innebära att jag får denna huvudvärken...men rätt åt mig!

Iaf Emma & Ester kom & hämtade oss kl 11 & vi gick bort till albäckskogen med flickorna, frukt & lekstund stod på schemat, MYS! Ester & Birgitta kommer så bra överens, hoppas de kommer va lika bra kompisar när de blir stora.

På eftermiddagen var jag & B ute med hundarna & softade lite på gräset, b ställde sig upp 3 (!!) ggr utan att hålla i sig & tog 4 steg, stora tjejen. Ett litet steg för världen, ett stort steg för b.

Ikväll är det möte, andra mötet med mig som ordförande, snälla huvudvärk försvinn gärna innan dess, du har 2 timmar på dig.

Förresten fick en kommentar i morse på hundpromenaden : jag ser att det är fler småttingar på gång snart....

Inga kommentarer: