måndag 20 augusti 2012

Ny vecka, nya tag!

Kan inte hjälpa det men jag ställer mig frågan, vad hade hänt om jag inte hade blivit lockad i fördärvet den här veckan? Om jag inte hade fuskat? Men jag mådde ju skit efter att jag hade gjort det så...

Nåja det var med blandade känslor som jag ställde mig på vågen och tog fram måttbandet i går kväll, vet inte om det är rätt men jag kollar resultatet på kvällen istället för på morgonen, tror inte man får en rättvis bild om man skulle väga och mäta direkt på morgonen före frukost, fast det kanske man inte får på kvällen efter kvällsmaten heller? jaja iaf resultat efter 2 veckor:

-5 kg på vågen, - 4 cm i midja , - 5 cm på rumpan.

12 kg kvar till mål.

Ny vecka och nya tag, Idag packar jag och B, imorgon åker vi till Göteborg.

2 kommentarer:

PT:n sa...

Suveränt bra jobbat! Hoppa vågen, bättre att du fokuserar på måtten. Det är ett sundare sätt! :) Jo, det har betydele när du väger- och mäter. Men om du gör det vid samma tidpunkt varje gång, så spelar det mindre roll.

Keep up the good work!

Your PT! :)

ika sa...

jo men det gör jag även om jag är spänd på vad vågen visar varje vecka :D Men tänk ändå att på 8 månader och 3 veckor har jag gått ner 26 kg, det är jag trots allt ganska nöjd med...