måndag 6 augusti 2012

Nu börjar det!

Så där ja, tyckte att jag varit ganska duktig den senaste veckan, gått så mycket som jag får för min doktor, ätit relativt ok. Iaf 3 av dagarna. Men min PT kom med piskan så idag lägger jag om både kost & träning helt. Träningen blir det ju sparsamt med då jag fortfarande inte får belasta tarmarna och bäckenet för mycket efter operationen i juni. Men promenader så länge jag inte har ont har min doktor gått med på.

Hursomhelst tog de bästa med mig på en 4, 97 km Powerwalk runda i morse, vi har ett perfekt träningsstråk här nere på väster, eller 2. Dels har vi skogen & sedan har vi då slingan vid havet & vi bor ju knappa kilometern bakom den så perfekt med andra ord. Elvis får ju inte & kan inte heller gå så långt så när han vill så hoppar han upp i vagnen och ligger där & myser & han kan vara med iaf, perfekt!

Så all in, nu kör vi! Lets go!

2 kommentarer:

Storasyster sa...

Bra där! Heja! Visst blir man förvånad över saker som man tycker "är nyttiga"? :-) Kör hårt nu och inget fusk! Låtsas som om jag ser dig HELA tiden! :-D Puss!

ika sa...

haha nejdå, ska nog börja låtsas att du kan poppa upp varsom helst, tex på mataffären så jag vågade inte ens snegla på godiset som oringade mig när jag stod i kön och väntade idag! Puss och kram