söndag 26 augusti 2012

Hemma igen

Så 5 dagar & 6 nätter senare så är vi hemma igen. Jag saknar skogen, tystnaden & lugnet.

Vi kom till Göteborg från ingenmanslandet igår sent i går kväll, ingen av oss orkade träna då & tur var väl det kanske, när vi var upppackade och hade landat & kvällsmaten stod på bordet, ja då va klockan 21.30.

Vi tog en desto tuffare runda imorse istället, vi började veckan i tuff terräng & Vi avslutade i ännu tuffare terräng. 6, 88 km, endast 1,7 av dessa var på plan mark...jag hade b & barnvagnen i backarna, som kanske kan tydas på 2 av bilderna M går med lätta steg, jag sliter med barnvagnen...återigen biggest loser deltagaren...

Men det har gett resultat att vara hos bästa M & B i 5,5 dag. - 1,5 cm på magen, - 1,5 cm på rumpan, - 2,5 kg på vågen. Helt otroligt, jag trodde att jag skulle ha gått upp för vi har ätit hur mycket som helst & bara lyx mat ( inom ramarna vad jag får)

Kom hem sent ikväll, ska strax krypa till kojs, imorgon bitti ska jag äta mina första egen plockade kantareller till frukost. Finns det förresten någon bättre energi källa än urskogen?

2 kommentarer:

PT:n sa...

Skogen är världens bästa energikälla. Det är balsam för själen att få tillbringa tid i naturen! Bra jobbat den här veckan syrran! Häng i och orka lite till!

ika sa...

Tack tack :D ja och det är så enkelt nu, mer energi och det känns helt annorlunda nu när jag går och handlar tex. går direkt till Qanuuan, bönorna osv och blir nästan lite illamående när jag dyker på alla wienerbröd och munkar det första jag gör närjag kommer innan för dörrarna på mataffären...