torsdag 24 april 2008

bowling säsongen är över

*snyft, snyft* Bowling säsongen är över för min del. 

Jag missade en SM plats med 9 yngkliga poäng. 9 ynkliga, fjuttiga poäng ...Kunde jag inte gjort 1 bättre serie, det hade räckt med 1 bättre slag..en strike eller bara en sparr så hade jag fått åka till SM i Jönköping i maj.. men nej då, nu är säsongen över för min del...

Hur ska jag klara mig fram till den 21 augusti? Ska jag nöja mig med att spela bowling på Ninendo Wii eller ska jag kolla om jag kan få träna med ett annat lag? 

Det var prisutdelning i Seriespelet idag.. mitt lag slutade 3:a, 9 ynkliga, fjuttiga poäng från silver platsen... var det mina ynkliga 9 poäng som fattades?  Kanske kan jag nästa säsong göra en jämnare träning och få jämnare resultat i tävlingarna? 
Serieresultaten idag var tex: 115, 93, 112, 95 och 127.  Jag tror ingen annan i teamet är så ojämn i sitt spel som jag är, men åh andra sidan är det bara jag som har förtinade muskler i armarna och ingen direkt kontroll på mina armar..ja ni som känner mig vet vad jag snackar om. 

Jag får hursom trösta mig idag med att Jag blev 3:dje bästa tjej under säsongen, inte illa för att vara min första säsong... säsongens tjej blev självaste tränaren själv. Inger är våran spelande tränare och hon har en ålder på 78 år. 

Nåja, vad är en bal på slottet? Jag får trösta mig med att det är 4 gånger kvar på Boccian. 

Inga kommentarer: