torsdag 3 april 2008

Fortfarande Sofflösa

Vi är fortfarande sofflösa. 
Vi ringde till Europa möbler idag och frågade vart våran soffa är någonstans,
den som skulle kommit i måndags eller tisdags.
Dom vet inte och de vet inte när den kommer. 
"kanske senare i veckan" sa de först 
"men det är ju bara en dag kvar av denna vecka" sa vi då.
"Jo men man vet ju aldrig men annars kommer den kanske i nästa vecka".

Det ser iaf inte ljust ut. Ingen soffa och inget bord kommer att vara här på onsdag
då det är min födelsedag.  Får man officiellt blåsa av detta födelsedagsfirande nu som alla tycker att man ska ha?  

Jag kanske köper hem en liten tårta till mig själv på onsdag och den som vill joina mig och tårtan på golvet, varse goda.  Bara meddela innan så kan jag lägga ut en filt på golvet...

1 kommentar:

Millo sa...

vilken tid på onsdag? Ja vill gärna fira din födelsedag trots att du inte har någon soffa :)
vill se en önskelista oxå :P