fredag 4 april 2008

Myskvällen

För några timmar sedan åt vi. Elvis fick 2 grillspets bitar med tsatziki blandat med Torrfoder (hundmat). Jag fick 5 grillspets bitar, pommes, sallad och tsatsiki.  Då jag inte ville missa Nyheterna så åt jag på vardagsrums golvet. Elvis ville inte äta själv i köket så han åt också på detta golv. Det är nog inte många hundägare som äter sin egen mat på golvet tillsammans med sina hundar.. men vad gör man när man inte har några möbler vid Tv:n?  Idag är dag 20 utan Soffa och Soffbord.

Nu sitter vi här, Elvis i sin hundsäng och jag på sagostenen. Vi sitter här med en varsin godis skål och dricka ( Elvis dricker vatten och jag Coca Cola), Elvis har lite blandat hundgodis, smått som stort och duktig som han är så tänker han " den som spar den har", dvs han äter inte allt på en gång, istället tar han en bit i taget och sedan vaktar han sin skål.  

Vi har tittat på Så ska det låta och nu på Talang 2008.  
Vi har en riktigt mysig kväll men det skulle va ännu mysigare om vi hade en soffa att ligga och slappa i. 


Inga kommentarer: