torsdag 10 april 2008

Vilken rolig dag

Elvis har busat hela dagen. Först i flera timmar med Cossy och senare på kvällen en halvtimmes bus utan uppehåll med en annan hund. Den hunden som var på besök hos en granne, var 12 år gammal men busade som om den bara var 2. 30 minuters bus utan uppehåll. Elvis var helt slut efteråt. det var länge sedan han träffade 2 tjejer på en och samma dag. 

Jag tog med mig Mr M på bowlingen i kväll. Det var andra omgången i Seriespelet idag. Då det var en bana ledig fick Mr M ta den och spelade faktiskt hyfsat bra. Det började lite knakit för honom men det lossnade på slutet..skoj. Själv spelade jag mer avslappnat och koncentrerat idag. Även om jag inte fick ett nytt rekord så blev mina 4 serier idag, det bästa jag spelat på hela säsongen. Jämt och bra och fick bra öppningsserier. Det var riktigt skoj. Nu har jag 2 gånger kvar på säsongen, nästa gång slår jag poängrekord! och till och med Mr M ska få spela de 2 återstående omgångarna.

I morgon kommer våra nya vardagsrums möbler och på kvällen ska vi på The Sound of Music musikalen! 


Inga kommentarer: