fredag 15 januari 2010

Det är visst fredag

Det är fredag kväll idag sägs det, inte för att jag direkt känner någon skillnad på min tisdagskväll den här veckan och denna fredagkväll men okey jag köper att det är fredag kväll idag.
Nu bara hoppas jag att jag får vara pigg i helgen så jag kan gå till jobbet på måndag, det är ju en vecka sedan sist nu och så kan det ju inte direkt fortsätta.

På kvällen idag har jag sänt in 2 utställningsanmälningar till slutet av februari, samma helg dagarna efter varandra. Jag skulle behöva hitta någon mer liten utställning innan Malmö internationella går av stapeln i slutet av mars för Ediths skull och min egen kanske så jag slipper skämmas när hon är en trotslig chihuahua som vägrar att stå på domarbordet. Det är bara träning som gäller har jag hört, om man inte kan muta domaren, är det lagligt (troligen inte så det är nog bäst att låta bli) ? Kanske kommer det vara en domare i Malmö som tycker om små söta tjejer som vägrar att stå fint? Hoppet är det sista som överger en har jag hört.

Inga kommentarer: