lördag 16 januari 2010

Lite Drömmar

Om jag bodde på landet så skulle jag nog ha en gård full av djur, både hästar och hundar och så katten då. Men nu bor jag inne i stan och just nu får Selma Lagerlöw nöja sig med att gå ut i koppel om inte Edith Piaff och Elvis Presley är med henne i trädgården. Och hästar har jag inte tid att ha nu, inte plats med i trädgården heller för den delen även om garaget är tomt för tillfället.

Hade hur som hellst inget att göra nu på eftermiddagen när jag har en riktig slappar och krya på dig dag, så jag satt och tittade runt lite på hundannonser och jag kan inte mer än längta till Edith Piaff får valpar nästa år, det ska bli så spännande men hur ska man kunna göra sig av med de små liven efter det? Jag måste iaf redan nu börja fundera ut ett kennelnamn då ett sådant tydligen skall registreras i tid. Jag har funderat ut några stycken jag kan tänka mig men vill fundera lite till då ett engång registrerat kennelnamn inte kan ändras.

Inga kommentarer: