söndag 24 januari 2010

vart tog denna heliga söndag vägen?

Tänkte börja med att säga Grattis på namnsdagen till mig själv.

Vart har denna heliga söndag tagit vägen? klockan är redan efter sovdags och jag har inte suttit ner mer än några få minuter idag, kanske resulterar det i att jag somnar direkt när jag går i från datorn strax bort till dummburken? Det brukar ju vara samma visa varje gång. Så fort det är något på Tv jag villl se så resulterar det i att jag sover efter 5 minuter, så att hålla sig vaken och titta på en film är ju bara ett önsketänkande, det går nog att räkna på fingrarna om man vill veta hur många filmer jag varit vaken igenom, att gå på bio är med andra ord bortkastade pengar. Man kan sova gratis hemma.

Jag och min kompis S hade ett väldigt intressant och trevligt möte med vår mentor idag efter Gudstjänsten därefter besökte vi ett café här i byn som påminde om ett ställe jag och mina vänner hängde på i Uppsala varje söndag, lite flach back med andra ord. Varför jag kallar S för min kompis S, det är lite internt fjanteri från Lund och bygger på " kan inte du vara min kompis istället för S kompis ". Nåja nu var den saken utredd i alla fall och det har alltså ingenting att göra med min hemliga kompis Alfons Åberg.

Tyvärr kära vänner. i mitt huvud surrar det bara massa hebreiska ord idag och därför blir inte inlägget så här. Ska ta och somna till dummburken nu tänkte jag men innan jag gör det så ska jag tipsa om en låt jag hörde på X antal gånger när jag var ute på min en timmes promenad med hundarna i eftermiddag: Lady Gaga, Pokerface, kan man höra den förmånga gånger?

Tack och Godnatt

Inga kommentarer: