onsdag 27 januari 2010

Spark i baken

Jag har tack vare en spark i baken från Tant Ekologisk lagt om min kost helt och hållet,
det känns bra, oerhört bra. Nu var det många månader sedan hon gav mig denna spark men den nådde tydligen inte fram helt ut förrän i söndags, det trots att vi befann oss på samma ställe och vid samma bord i flera timmar den dagen jag fick den där sparken, märkligt hur tyngdkraften eller vad det nu är för kraft försenar saker och ting. Kanske lite som när man går på månen, allt går i slowmotion och det tar en evighet innan man kommer fram, vad vet jag nu har jag aldrig varit på månen och jag har aldrig tagit en månpromenad...Men jag nu är första steget taget och nu kan det bara gå snabbare.

1 kommentar:

The Food Photographer sa...

Vad roligt att höra att det går framåt!

Kramar från Tant E!