söndag 12 juli 2009

crazy dagar

Fredags kvällen blev mycket mysig,
även lördag morgonen även om den blev stressig.
återigen hade jag en natt med för lite sömn,
först skulle jag upp kl 03 o ge kisen hennes medicin,
därefter halv åtta vilket jag inte var så pigg på
när det somnades runt två på natten.

efter att varit en halvtimme på loppiset
gick jag till salongen och fixade naglarna,
sedan stressa tillbaka till loppiset,
vid halv två blev de oväntat besök,
mycket trevligt, vi skildes åt strax innan fem
och jag blev sen till rikard o jenny,
med lite sömn, dålig mat och ett urflippat humör
så kunde kvällen bara sluta på ett sett.

klockan ett stupade jag i säng och idag
har jag bara vilat, men ej sovit,
känner mig stressad fast jag är så trött,
jag kan inte slappna av, vad har hänt?
gick ner på gallerian en sväng och köpte
nya jeans och 2 toppar på MQ sedan hem och vila,
men vid femtiden blev det långpromenad med killarna
och nu borde jag sova.
kll 08 imorgonbitti ska jag vara i falsterbo
horse show

Inga kommentarer: