fredag 10 juli 2009

Normala människor

Normala männskor sover vid denna tiden, speciellt om dem ska upp och jobba vid 05
och när de kommer hem vid 19 ska äta middag och dricka vin, men inte jag.

jag hoppas dock att detta blir den sista sömnlösa natten på mycket länge.
och samtidigt som jag fick för mig att städa kl 24 så bröt migränen ut igen,
och inte kan jag ligga och vila för det. nej nu måste det planeras.
men det är saker jag iaf inte kan lösa i natt. För var köper man ett skrivbord
en skrivare och en dator och 2 bokhyllor mitt i natten?
och vilket universitet har öppet mitt i natten så jag kan kolla om jag
kan hoppa in på huvudämnet direkt.

jag försöker verkligen sova, jag har räknat får,
jag har försökt fokusera på det som är trevligt,
jag har lagt den sovande elvis på magen
men nej inget fungerar och nu är klockan snart 03,
är det inte bättre att vara vaken de sista 2 timmarna då
än att sova, blir jag inte tröttare av att sova bara 2 timmar?

Inga kommentarer: