måndag 31 augusti 2009

Arvingarna i Trelleborg






Oj va skoj vi hade i lördagskväll.
Efter att jag och vackraste höjt snittåldern
med sådär 10-15 år på en förfest i lördags
och sjungt "Im a barbie girl" på singstar för första gången så
gick vi ner till tältet på stortorget,
där jag till en början sänkte snittåldern med 10-15 år.
hursom Arvingarna spelade på stortorget.

Det var riktigt skoj och det var inte många minuter
som jag inte stod på dansgolvet
och innan vi gick hem så fixade "vi "
( jag sa till J att gå dit för jag hade
tydligen inte vågat) naturligtvis
en autograf till Elvis från Kasper,
vilket jag tydligen stålt visat upp för alla
på hemvägen (har jag fått höra)
inkl min svåger som jag förövrigt
träffade för första gången,
jävligt bra intryck jag måste gjort,
i det mindre nyktra tillståndet.
Jag hade iaf riktigt skoj i lördags och
tack alla vänner och bönder i Trelleborg
för en lyckad lördagskväll.
Arvingarna var förövrigt mycket bättre
än de flesta i umgänget trodde,
så de var glada över att jag dragit med dem dit.



Inga kommentarer: