fredag 28 augusti 2009

Fredagsmys till OM på en Torsdag

Igår var jag ju som sagt ledig och
då vackrate slutade kl 15 så såg vi till att träffas redan då,
det visade sig sedan att vackraste inte alls skulle jobba idag
vilket gjorde att det blev hans fredag på jobbet igår
och vi då kunde ha fredagsmys på en torsdag.

Påvägen mot willys så ligger Erikshjälpen
och vi svängde självfallet in där en sväng
och vad hittar jag där? jo inget mindre
än Niklas Strömstedt LPskiva "OM"
lyckan var gjord och jag ville hem snabbt
och sätta igång skivspelaren.
Stackars vackrate fick höra skivan 6 gånger igår kväll
och börja dagen med skivan,
det är lika bra att han fattar vinken på engång,
min absoluta favoritartist genom tiderna
heter Niklas Strömstedt och det vet han numera om,
den vackraste J alltså.
men självfallet var vackraste tvungen att beklaga
sig för Jenny igår kväll
" vet du vad jag har stått ut med HELA kvällen???
jo 4 gånger har jag fått lyssna på Niklas Strömstedt skivan
och fler kommer det troligen bli" ....
jag har bara en sak att säga:
jag kan ta hem alla mina Niklas Strömstedt skivor till dig,
så slipper vi lyssna på en och samma skiva om och om igen....

Nåja Fredagskvällen ( torsdagskväll för er läsare) blev
riktigt mysig iaf och när jag är tillsammans med den
vackraste J så vet jag att jag är världens lyckligaste människa,
aldrig trodde jag att man kunde vara så lycklig
och den vackraste J är verkligen det bästa som hänt mig.

Inga kommentarer: