måndag 10 augusti 2009

Grillparty o söndagsmys


i lördags grillade jag med jenny och den vackraste,
tiden på kortet stämmer inte,
ja har glömt ändra kameratiden sedan venezuela.
hursom "jag kan själv" är
ett känt uttryck i min värld,
så medan de andra drack doolys
och vin så visade jag vilken grillmästare jag är.

Vi hade hursom en kväll full av skratt,
alkohol och ännu mer skratt.

i går mådde jag som jag förtjänade,
så jag och den vackraste åkte ner till stranden på eftermiddgen
och gjorde inte mer än nödvändigt,
och för första gången på en vecka
så tog vi oss en tvkväll, nja en timme satt vi där iaf
och skulle vara duktiga och sova tidigt tänkte vi
men av någon anledning blir klockan alltid närmare 01
innan hundpromenad och allt inför morgondagen är klart.
jag förstår inte varför det alltid blir så,
och varje dag när man är på jobbet så
bestämmer man att idaf blir det en tidig kväll,
men kl 01 är inte tidigt när man ska upp kl 04.15,
idag sov vi iof till 05.30 men iaf...
nej dags för ändring på något sätt

Inga kommentarer: