tisdag 25 augusti 2009

Saknar....


Jag sitter inne på kontoret
och saknar mina pojkar grymt mycket,
inte hjälper det med att jag ramat
in detta kortet på Elvis och
hjalmar branting och ställt
det bredvid datorskärmen
här på skrivbordet bland
de tre andra korten på dem,
eller att min bakgrund på datorn
är ett annat kort på mina underverk.
Nu vill jag bara hem och gosa med dem.

Håll ut!

För efter den här dagen så är det bara
en arbetsdag kvar innan jag får
20 heldagar med dem,
kvalitetstid som jag ser fram emot!

Och självklart saknar jag den vackraste också,
det är bara det att just nu sitter jag och tittar på
Elvis och hjalmar branting och längtar hem till dem,
även om jag längtar hem till den vackraste också,
naturligtvis gör jag ju det.
Bara det att just nu önskar jag att mina små
vovvar var här, när saknaden blir för stor
efter den vackraste så kan jag ju alltid
lyfta telefon och ringa honom,
ringer jag hem till mig och Elvis
eller Hjalmar branting skulle svara
i telefon så skulle jag bli väldigt förvånad,
än mer om de kan säga mer än "vov vov".

Inga kommentarer: