onsdag 26 augusti 2009

The last day, håll ut....

Vackraste var ute och plockade plommon igår eftermiddag,
jag tog 4 stora saftiga med mig till kontoret idag,
jag ångrar att jag inte tog med mig fler,
men åh andra sidan om jag hade tagit fler
med mig så kanske jag ångrat att jag gjort det?

Sista dagen före semestern idag och jag försöker hålla ut,
synd bara att jag inte har mer att göra så jag kunde
tränga undan smärtan mera, ju stressigare det är
desto mindre känner du av smärtan,
den känner du först av när du slappnar av
och sedan ska på jobbet igen...
Det är därför jag vill köra racet ut
och sedan slappna av för jag vet
aldrig hur långtid det tar för kroppen
att samla ny energi igen.
Nåja nu hoppas jag på en semester utan smärta
(dvs utan smärta som inte de starka medicinerna hjälper mot),
hoppet är det sista som överger än har jag hört.

Inga kommentarer: