onsdag 12 augusti 2009

Mina tankar finns hos min lillasyster

Jag är på kontoret idag,
trodde aldrig att jag skulle lyckas ta mig hit,
jag kräktes av smärtan i benen.
Men jag är här nu och det går relativit bra.
Idag är Linda tillbaka vilket är skönt,
när man är 2 kan man ta det lugnare.

Men jag vill hem till den vackraste,
och somna i hans famn,
hur oromantiskt det än låter
så finns det inget bättre än att somna med honom.
Nåja den som väntar på något gott...

Annars går jag fortfaranade och väntar
på att bli moster till en liten baby,
en baby som uppenbarligen trivs så
bra i min lillasysters mage att h*n inte vill komma ut,
jag kan inte låta bli att tycka synd om henne
när jag läser hennes blogg och
speciellt detta inlägget.
det måste vara fruktansvärt jobbigt
att gå och vänta så där länge.
Jag tänker på henne varje dag.

Inga kommentarer: