söndag 15 november 2009

att skiljas från kläder man aldrig använder?

Igår blev jag så irriterad och arg på hur rörigt det är här hemma
och på min orordning i garderoberna så istället för att
sitta och läsa så tog jag och ställde undan kryckorna
och haltande började storstäda, möblera om i gröna rummet
kunde jag dock inte göra själv utan då satt jag i soffan
och dirigerade vart jag ville ha saker och ting,
ytterligare en bokhyllla kom även in i bibilioteket.
Garderoberna, av 8 dubbelgarderober fulla med kläder
så slängde jag 2 icapåsar med kläder, det är ganska bra, NOT!
varför är det så svårt att skiljas från kläder man aldrig använder??

Klockan 18 igår kväll var jag väldigt nöjd med mig själv,
förutom att jag hade läst lite för lite dvs ingenting
och inte heller hade jag jobbat undan det jag inte han i fredags på kontoret.
så idag ska jag sitta i biblioteket och läsa hela dagen,
fast jag måste till kyrkan också i någon timme.
Annars ska jag sitta i biblioteket även kallat rosa rummet
och lyssna på min klassiska musik samtidigt som jag
sitter och läser om inkludering och exkludering.


,

Inga kommentarer: